سرپرست شهرداری بستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم ادای احترام و غبارروبی مزار شهدای گمنام این بخش برگزار شد.

سید عباس شبری سرپرست شهرداری بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بستان با حضور مسئولان، فرمانده نیروی انتظامی، بسیجیان و خانواده معظم شهدای بخش بستان برگزار شد.

او افزود: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت یادو نام شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان  هشت سال دفاع از این مرز و بوم است که   جان خود را فدای این سرزمین کردند و ما مدیون آن‌ها هستیم

شبری اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در هشت سال دفاع از کشور اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست اهریمنان بیفتد.

سرپرست شهرداری  بستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم راه و نام شهدا را زنده نگه داریم و مانند آن‌ها در خدمت به مردم ثابت قدم و استوار باشیم.

غبار روبی از مزار شهدا در بستان/ امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا است

مسئولان بستان در این مراسم با حضور در کنار مزار مقدس شهدا و قرائت فاتحه، به تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای بزرگوار دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.